Повернення та обмін
Згiдно iз Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII от 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. У документі зазначено: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням".
Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну/поверненню:
- ліки та медицинські препарати;
- предмети сангігієни;
- парфумерно-косметичні товари та тoвapи в aеpoзoльній yпaĸoвці;
- гребінці, масажні щітки.
При отриманні посилки переконайтеся, що доставлений товар відповідає Вашому замовленню.
Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки. Після факту самостійного розкриття або ушкодження упаковки товар поверненню не підлягає.
Під час отримання замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності кур'єра або співробітника пошти. Ви завжди можете оцінити товар візуально під час отримання, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.
Претензії щодо зовнішнього вигляду приймаються тільки у момент доставки або отримання товару на Новій Пошті.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, залишили поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам та вашим очікуванням.